Vásárlási feltételek

A feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák!

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a www.chofu-hozivattyu.hu honlapon található hőszivattyúk közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a (szállítási költséget?). Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A termékképek az esetek túlnyomó többségében megfelelnek a valóságnak azonban előfordulhat, hogy a termék megjelenése változott mióta feltöltöttük webshopunkba. Amennyiben fontos Önnek a termék színe, kialakítása, méretei, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol szívesen adnak bővebb tájékoztatást.  

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (bankkártya, banki átutalás). A termék megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. (A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.)

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Amennyiben a vevő megrendelését elfogadjuk úgy a kifejezetten a megrendeléssel való egyetértést tartalmazó jognyilatkozatot 48 órán belül e-mailben vevő elektronikus postafiókjába megküldjük.
Az elfogadott ajánlatnak megfelelő tartalommal létrejött szerződés alapján leszünk kötelesek a Vállalkozás a szerződésben foglaltak szerint teljesíteni (a szerződésben meghatározott árut szállítani), a vevő pedig az ellenértéket (a szerződésben meghatározott vételárat) a szerződésben foglaltak szerint megfizetni.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre (és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 1.000.000 Ft, azaz, egymillió forint értékhatárt átlépő megrendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség. Ilyen esetekben csupán banki előre utalással, illetve kártyával online.)
Banki előre utalás esetén, az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg a vámkezelés vagy a küldés folyamata. Amennyiben az utaláshoz díjbekérőre/előlegszámlára van szüksége a vásárlónak, azt a rendelés végén szereplő megjegyzés rovatban vagy e-mailben vagy telefonon keresztül tudja jelezni.
Kártyás fizetést választva, a sikeres tranzakció esetén rendszerünk a beszerzés és küldés folyamatát automatikusan megkezdi.

Raktárkészlet állapotok:
– Raktáron: Az előző napi raktárkészlet alapján a termék elérhető belső  raktárról. Ebben az esetben a kiszállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
– Várható szállítási  idő 1-5 nap: Legutolsó információnk szerint a termék a gyártónál vagy a közvetlen beszállítónknál van készleten. A beszerzés a szállító cég gyorsaságának függvénye. Legtöbb esetben a rendelés másnapjára megérkezik hozzánk a kívánt termék, de előfordulhat olyan eset is, hogy a beszállító cég csak hetente egyszer érkezik így a kiszállítás csak a rendelést követő 5. munkanapon tud megtörténni. Amennyiben elfogy a beszállító készlete és erről minket tájékoztat mi is értesítjük Önt a várható késéssel kapcsolatban.
– Külső raktáron: A legfrissebb tájékoztatás alapján, az adott termék elérhető a gyártó raktárában. Ezen termékeket rendelésre kérjük be, a gyártó által megadott várható vagy konkrét szállítási időpontot pedig jelezzük a vásárló felé.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a 2046 Törökbálint DEPO II (Ware-Log Kft) címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 2 munkanapon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 2 munkanapos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Csak sértetlen csomagolásban és sérülésmentes hőszivattyút veszünk vissza!

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Chofu hőszivattyú vásárlás feltételei
Ön a Chofu hőszivattyú vásárlása esetén, a vásárlási feltételek elfogadásával automatikusan nyilatkozik arról, hogy a jövőben képesített vállalkozással telepítteti majd a megvásárolni kívánt Chofu hőszivattyút. Lehetőség van arra, hogy a telepíttető a vásárlást követően válassza ki a telepítést végző vállalkozást.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (raktári dolgozó személyes átvétel esetén, vagy szállítmányozó fuvarozó) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlásáról bővebben az alábbi linken olvashat: https://www.meleget.hu/elallasi-jog
A 45/2014. (II. 26.) kormány rendelet 11.paragrafusának második melléklete szerinti elállási nyilatkozat minta ide kattintva letölthető.
A 45/2014. (II. 26.) korm. rendelet (továbbiakban: rendelet) 29. §. részletezi azokat az eseteket amikor a Fogyasztó nem gyakorolhatja az ugyanezen rendelet fentiekben ismertetett 20§ szerinti 14 napos elállási jogát. A rendelet 29.§. (1). bek. e) és f) pontjára tekintettel a klímaberendezések esetében a fogyasztókat nem illeti meg az elállás joga.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Az ajánlati kötöttség megszűnik távollevők között tett ajánlat esetén annak az időnek az elteltével, amelyen belül az ajánlattevő – az ajánlatban megjelölt szolgáltatás jellegére és az ajánlat megtételének módjára tekintettel – a válasz megérkezését rendes körülmények között várhatta.  Az ajánlatot az azzal való egyetértést kifejező jognyilatkozattal lehet elfogadni.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

 

Jogérvényesítési lehetőségek:
Cégünk minden esetben nyitott a mindkét fél számára előnyös kommunikációra, probléma megoldásra, így amennyiben úgy érzi, hogy jogai csorbát szenvedtek keressen minket a vevőszolgálaton keresztül, hogy mihamarabb megoldást találhassunk a megoldást a problémára.
A termékkel illetve az eladói tevékenységünkkel kapcsolatos panaszait, észrevételeit illetve kifogásait az alábbi elérhetőségeink valamelyikén juttathatja el részünkre:
Szolgáltató neve: ESTÉ-Credit Side Kft.
Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 9012 Győr, Hegyalja út 74. 1.
Nyilvántartásba bejegyző bíróság: Győr-Moson-Sopron Megyei Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 08 09 022372
Elérhetőség: chofu-hoszivattyu@gmail.com
Szolgáltató telefonos elérhetősége: 0620 268-9757
Adószám: 23499841-2-08
Amennyiben az Eladó és Vevő között esetlegesen fennálló jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:

• Panasztétel a Nemzeti fogyasztóvédelmi Hatóságnál
• Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
• Online vitarendezési platform 

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jogutódja
Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerit illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája ezen a linken található: http://jarasinfo.gov.hu/

A területileg illetékes járási hivatal elérhetősége:
Járás vezetője:  
Cím:  
Telefonszám:  
Fax:  
E-mail:  

A területileg illetékes, Győr-M-S Megyei Békéltető Testület:
Címe:
Levelezési címe:
Telefonszáma: (36)
Fax száma: (36)
Név:
E-mail cím:

Online Vitarendezési platform 
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül a bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő akivel szemben panasszal élt, közösen kiválasztják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

A webshop tárhelyszolgáltatója:

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Telefon: +36 1 789 2 789
E-mail: support@tarhely.eu
Posta: 1538 Budapest, Pf.: 510.
Fax: +36 1 789 3 789

0
    0
    Kosár

    A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

    Bezárás